torstai 27. kesäkuuta 2013

Summer paradise

Eilen oli ihanan lämmin päivä niiku koko viikon mutta eilen pääsin vasta ekaa kertaa pihalle nauttii siitä koska oon ollu kipee koko viikon. Lähin viime perjantaina Tian mökille ja mun piti tulla sieltä pois eilen mut jouduin lähtee jo maanantaina ku tulin kipeeks. No eilen kummiski jo olin siinä kunnos et siirryin tohon takapihan puolelle makailee ja ottaa aurinkoo. Illemmalla Reetta ja Sini tuli käymää meillä mut ne lähti joskus yheksän aikaa ja kävin heittää Reetan kotii skoballa. Nii siis sain ajokortin tossa pari viikkoo sitte ja skoba on ollu kovassa käytössä :D Mul  on valkonen peugeot kisbee jota todellakin suosittelen jos ootte ostamassa skobaa. Viikonloppuna olis futisturnaus Hämeenlinnassa mut oon aika varma etten pääse sinne koska tänään on tuntunu olo taas kipeemmältä. No mut toivottavasti tää kesäflunssa kohta loppuus nii pääsis kunnol nauttii noista ihanista säistä! 






Sorruttiin mun siskonki kanssa toho uuten skeittilaudan kans kuviin vaik meist kummatkaa ei tyylii oo ikinä koskenukkaa tollasee. Toi jäi mun kaverin veljeltä nii lainattii sitä vähän :D Tänää oon varmaa Sannin ja Sinin kaa ja chillailen vaa kotona. Nauttikaa noist lämpimist ilmoista ku niitä kerranki on tääl kylmässä Suomessa ! 

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

yhyy enn sano mitenkää pahalla mut pliis syö :( kylkiluut ei näytä hyvältä!