keskiviikko 26. kesäkuuta 2013

Just me!



Mooi! Tääl kirjottelee 15 vuotias tyttö Etelä-Suomesta. Harrastan futista kilpatasolla ja se on aika iso osa mun elämää. Tietenki tärkeit asioita mulle on perhe, kaverit, terveys jne. Oon joskus nuorempanaki blogannu mut sillo en jaksanu panostaa siihen yhtää ja mun postaukset ei ollu hirvee laadukkaita :D Nyt oon kuitenki saanu hirveesti uutta inspiraatioo alottaa tän uudestaa sillee kunnolla koska oon lukenu paljo blogeja ja sit aatellu et miks en mäki vois blogata. Aattelin kirjottaa tänne sellast lifestyle juttuu. Seuraan myös aika paljo muotii ja shoppailen usein joten tänne saattaa tulla aika usein sellasii shoppailu aiheisii postauksii. Aattelin laittaa tähä ekaa postauksee aika paljon vaa kuvii koska niist saa varmaa paremman kuvan musta.




















Tässä nyt jotai kuvii, toivottavasti toi selvens vähä paremmin minkä näkönen ja luonteinen oon. Mietin myös et tekisin seuraavastki postaukset tän tyylisen et kuvii paljon. Mun suunnitelmana olis postaa tänne noin 3 kertaa viikossa ja voisin välil tehä myös videopostauksii jos saisin tänne vähä enemmän lukijoita :D Liittykää lukijaks jos tää blogi kiinnostaa! 

2 kommenttia:

Noora kirjoitti...

Hienooo jessica oon ylpee sust!! :* :D

Unknown kirjoitti...

Haha mäki :D